Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2008

Ο Κροίσος με το Skoda

Στη διαφήμιση του νέου Skoda, ο ιδιοκτήτης μπαίνει στον κήπο της ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑΣ του και αντί να ανοίξει με τον τηλεχειρισμό την πόρτα του γκαράζ, ανοίγει τη μπαλκονόπορτα και παρκάρει το αυτοκίνητο στο ΤΕΡΑΣΤΙΟ, ΜΙΝΙΜΑΛΙΣΤΙΚΟ σαλόνι του. Δηλαδή, 20 επαγγελματίες της επικοινωνίας ύστερα από δεκάδες meetings και εκατοντάδες ανταλλαγές memo για το project, αποφάσισαν ότι κάποιοι χλιδομπάτιροι, θα θεωρήσουν απολύτως πειστικό το γεγονός ότι ένας τύπος με τέτοιο επίπεδο ζωής, θα αγαπήσει τόσο πολύ ένα αυτοκίνητο 15.000 ευρώ σε 60 άτοκες! Και μάλιστα θα είναι τόσο περήφανος γι' αυτό που θα θέλει να το προστατέψει βάζοντάς το στο σαλόνι του! Αυτό στη γλώσσα της ηλιθιότητας λέγεται «Upgrade της εικόνας του προϊόντος» και βασίζεται στο αξίωμα ότι αντί να βελτιώσεις το προϊόν, είναι πιο απλό και πιο φτηνό να βελτιώσεις την εικόνα του.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

καλα, οι διαφημισεις των αυτοκινητων - ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!!!!- ειναι παντελως γελοιες.
(παρεπιμπτόντως, τα 1800 + 2000 ειναι και γαμω τα αμαξάκια)